لنالنا، تا این لحظه: 16 سال و 6 روز سن داره

لنا

اولین روز مهد

1390/7/3 20:04
نویسنده : مامی الهام
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ببخشید که خیلی وقته به وبلاگت سر نزدم آخه درگیر ماه مهر بودم امروز صبح بردمت مهد کودک نسیما ساعت ٧ صبح واسه اولین بار خودت با شور وهیجان دویدی رفتی حتی با من خداحافظی هم نکردی تو مدرسه همش دلم شورتو میزد تا ظهر ٤بار با مهدت تماس گرفتم وحالتو پرسیدمچون کارم تو مدرسه طول کشید ساعت ٢ بابایی اومد دنبالت اومدین خونه منم ساعت ٣ اومدم خونه خدارو شکر که مهدکودکو راحت قبول کردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

آرتین خان
3 مهر 90 20:27
همیشه تنت سلامت عزیزم
مریم
6 مهر 90 10:51
سلام عزیز دلم
ورودت به مهد کودک مبارک
امیدوارم چیزهای خوب خوب یاد بگیری


مرسی خاله سعیمو میکنم
مامان پارسا
7 مهر 90 19:25
روز دختر مبارک

امیدوارم مثل حنا با مسولیت

مثه کزت صبور

مثه ممول مهربون

مثه جودی شاد و سر زنده

و مثل سیندرلا خوشبخت باشی !
معلومه دخملمون خیلی اجتماعی هستش

سلام عزیزم پارسای عزیزم خوبه حتما" ببوستش
t & h
7 مهر 90 23:22
همیشه مامانها نگرانند
همیشه
و باز همه اینها لذتی داره همه این تجربه ها


مرسی که به ما سر زدین
کاکل زری یا ناز پری
10 مهر 90 11:26
خدا رو شکر پس دیگه با خیال راحت به کارت برس مامان مهربون فکر کنم خانم معلم مهربونی هستی


مرسی عزیزم
آرتین خان
11 مهر 90 19:36
آفرین به این دختر ناز که انقدر اجتماعیه
مامان ماهان
12 مهر 90 8:46
عزیزم روزت مبارک باشه ورود به مهد کودک هم مبارکههههههههههههههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لنا می باشد