لنالنا، تا این لحظه: 16 سال و 4 روز سن داره

لنا

روز جهانی کودک

1390/7/13 18:46
نویسنده : مامی الهام
1,392 بازدید
اشتراک گذاری
  • من کودکم  دنیا در انتظار ورود و قدوم من است .نظاره گر زندگی وراه آینده من است.    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد                                                                               من کودکم به دنیای شما پای مینهم دنیایی که درباره اش هیچ نمیدانم چرا وچگونه می آیم هیچ نمیدانم .    تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد               ولی کنجکاوم و سرشار از علاقه تشنه یادگیری ام سرنوشت من به دست توست شکست وموفقیتم در دستان توست هدیه کن به من وبیاموز.تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.netتصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مریم
16 مهر 90 12:33
سلام عزیز خاله روز کودک بر شما مبارک بوسسسسسسسسسس
مامان دیانا
26 مهر 90 15:20
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لنا می باشد