لنالنا، تا این لحظه: 16 سال و 5 روز سن داره

لنا

دگودی

1390/3/10 22:04
نویسنده : مامی الهام
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم عاشقه پستونک بود و به پستونک میگفت دگودی آخرین پستونکشو در تاریخ 6خرداد  89 موقعی که سوار ماشین در حال دور زدن دور میدان شهدا پرت کرد تو جوی آب و همون روز من و باباش تصمیم گرفتیم که دیگه واسش پستونک نخریم اون روز خیلی گریه کرد و ما تحمل کردیم اون شب هم به سختی خوابید و تا مدتی بیقراری میکرد تا کم کم عادت کرد و منم ذگودیهای که تا اون روز خورده بود به یادگار واسش نگه داشتم.niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الی
11 خرداد 90 21:42
ای جونم عزیزم چه نازه خدا حفظش کنه
مامان النا
14 خرداد 90 15:10
النا هنوز پستونک می خوره چیکار کنم؟
مامی لنا
30 آذر 90 3:59
اخی مثل لنای من . من 10 آذر لنارو ترک دادم . دور ممیش چسب زخم زدم روشم سس قرمز ریختم .بهش گفتم بریده خون اومده ترسید دیگه نخورد.دخمل منم 1عالمه ممی داره . نازی
نرگسی
25 بهمن 90 23:33
ای جان عزیزممممممم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لنا می باشد